Блог створила під час роботи в Україні. У Польщі маю блог для учнів https://tech8inf.blogspot.com/
  • Програмування Python
  • Година коду
  • Портфоліо
  • Уроки (оновлюється)

Програмування Python

Чому Phyton?
Історія Phyton
Завантаження та встановлення Phyton


№ 1. Графічний модуль.

Кольори англійською мовою.

Задання кольору у RGB-форматі. Заливка кольором фігур та вікна.


№ 2. Написання програм мовою програмування Phyton.


Від'ємні числа. Координатна пряма.


№ 3. Черепашка на координатній площині.


№ 4. Малюємо по клітинках.


№ 5. Написання програм мовою програмування Python. Продовжуємо малювати.


№ 6. Поняття змінної.


№ 7. Алгоритми з повторенням. Цикли. Цикли з умовою.


№ 8. Пишемо програми з циклами.


№9. Цикли з параметром.


№ 10. Введення і виведення даних у Python.

Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Головна сторінка
Підписатися на: Дописи (Atom)

Архів блогу

  • ▼  2020 (17)
    • ▼  вересня (1)
      • Python. Цикли. Черепашка.
    • ►  травня (10)
    • ►  квітня (5)
    • ►  січня (1)
  • ►  2019 (10)
    • ►  листопада (1)
    • ►  березня (2)
    • ►  лютого (5)
    • ►  січня (2)
  • ►  2018 (19)
    • ►  грудня (2)
    • ►  листопада (7)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (2)
    • ►  травня (3)
    • ►  квітня (1)
    • ►  березня (2)

Мітки

  • #годинакоду
  • 10 клас
  • 4 класи
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • алгоритми
  • Година коду
  • дебати
  • Дистанційне навчання
  • ІКТ
  • медіаграмотність
  • Новини
  • Олімпіади ІКТ
  • позакласна робота
  • Приколи
  • Програмування
  • Роботи учнів
  • Цікаве
  • Access
  • Google
  • PixelArt
  • Python

Повідомити про порушення

Шукати в цьому блозі

Python. Цикли. Черепашка.

Популярні публікації

  • Мова програмування. Історія розвитку мов програмування
    Історія розвитку мов програмування Однією з кращих мов програмування для старту вважався і вважається  Pascal , так як він був ств...
  • Python. Цикли. Черепашка.
      Виконайте інтерактивну вправу:   Завдання 1.   Напишіть програму, яка малюватиме квадрат зі стороною 50 пікселів. Використовуйте вказівку ...
  • Типи даних та їх класифікація. Поняття змінної. Стандартні типи даних
    Сьогодні ви дізнаєтесь, як писати програми, щоб такі зміни можна було вносити швидко. Для цього треба використати змінні. Розгляне...
Тема "Прості шаблони". Зображення для теми від користувача gaffera. На платформі Blogger.