Сьогодні ми дізнаємось, що таке модуль "черепашка" в Python.
В світі Python черепашкою називається об'єкт (виконавець команд), який нагадує звичайну черепаху, що повільно рухається, але виглядає як стрілочка(можна змінити на черепашку).
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.
Для початку давайте відкриємо середовище IDLE Python 3.4
та натиснемо File -> New File
! ПОТРІБНО ВИВЧИТИ
Коли ми створили новий малюнок потрібно вказати, що ми
хочемо використовувати модуль «черепаха», для цього імпортуємо його написавши:
from turtle import *
fd() - служить для переміщення черепашки. Тобто,
щоб намалювати лінію довжиною 30 пікселів, слід написати fd(30), де 30
- довжина лінїї в пікселях.
Пікселі - це точки (квадратики), з яких складаються зображення.
Пікселі - це точки (квадратики), з яких складаються зображення.
Зберігаємо файл
вибираємо розташування та назву файла
і запускаємо програму натиснувши клавішу f5.Результат повинен бути таким:
(спробуйте самостійно).
Тепер нам потрібно навчитись використовувати, ще деякі команди
color('red') - задати колір лінії. в дужках пишеться колір англійською мовою.
left(45) - поворот вліво на 45 градусів від
напрямку руху.
right(90) - поворот вправо на 90 градусів від напрямку руху.
right(90) - поворот вправо на 90 градусів від напрямку руху.
ПРИКЛАД:
Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70)
70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.
Алгоритм:
підключити бібліотку "черепашка"
задати колір червоний
задати ширину 4 пікселя
намалювати коло радіусом 50
повернути ліворуч на 180 градусів
намалювати коло радіусом 50
Завдання №2
Написати програму, яка малює два квадрата.
Подивіться, що буде, якщо добавити shape("turtle") у другий рядок.
Написати програму, яка малює два квадрата.
Подивіться, що буде, якщо добавити shape("turtle") у другий рядок.
При підготовці використано матеріали сайту дистанційного навчання (вчитель Порхун А.О.)
Немає коментарів:
Дописати коментар