Сьогодні ми дізнаємось, що таке модуль "черепашка" в Python.
В світі Python черепашкою називається об'єкт (виконавець команд), який нагадує звичайну черепаху, що повільно рухається, але виглядає як стрілочка(можна змінити на черепашку).
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNzMO1kTQ63T5X7JTnBzl4fD2nbeYF3JSmiyUzZKzNUIkXFCh94cw54EkI19dRSNNNKXw3EGyRuunPO_aS9NYK44WV__SySystmVR-iLNpDfPV0peX3qGlPAH8ykVhZhki2k1bThpBIzA/s1600/%25D1%2587%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BF%25D0%25B0%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25B0.png)
Для початку давайте відкриємо середовище IDLE Python 3.4
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhmT50t1-qaiFLedaxBQC26xbUs-MipAs7300PZ-z-rKAjEchxyEPsC39wBuu4KvG31gRm6Ar3t8zt6VCCo_sUGrDA5XNJktHSMqOX2Bpvi5fZkJIgpd7TVvZYmuysS1efO1yqo_LQayUs/s1600/python.jpg)
та натиснемо File -> New File
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiKvQcHoJQb5SNX6CzmTmEiDlj55RhOsKd1qeIZYdowJvu00zCFC1_Tj1C7x9XxQKEy2FSO6U1pYW3loRoR0LPV1gsYzJXYdgduGdc6E7Dr_-Q45_eWiMokcIk4jw3IwQeTy42j9_9MH04/s320/QIP+Shot+-+Screen+044.png)
! ПОТРІБНО ВИВЧИТИ
Коли ми створили новий малюнок потрібно вказати, що ми
хочемо використовувати модуль «черепаха», для цього імпортуємо його написавши:
from turtle import *
fd() - служить для переміщення черепашки. Тобто,
щоб намалювати лінію довжиною 30 пікселів, слід написати fd(30), де 30
- довжина лінїї в пікселях.
Пікселі - це точки (квадратики), з яких складаються зображення.
Пікселі - це точки (квадратики), з яких складаються зображення.
Зберігаємо файл
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg66GAv-kN0AtpkoNoPn38uCCRnB_yPM8SpIJ5PY-t4k-fkTmyqWBIHoKztY-9xHtE2y73X7yTId00jmHjEdrkqGoCNJZzAp3dS0XhtJt8pSDDnqr_jbuwOcA4BXzMamrWhaUpOA857zqE/s1600/save+as.png)
вибираємо розташування та назву файла
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhClmubxgDt2_alOkKoCTDeTzeqBtXVbO7mpKlD8pFxED3tWi2Jk0KFtaw7GYXjOi31oEdLSYhYn5bhb3cvuaxLwXxKgqVlGiFwx2j3LE5LjIw2tZPw1jxnxPk8m8-FIUC8JgNFRMNFDWQ/s1600/name.png)
і запускаємо програму натиснувши клавішу f5.Результат повинен бути таким:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTDYcBXSFQlWOgLTxZqutVexgY1gN_xTAW4nyUZmU5mjnGKAuUs5fyWh5MfRGhyphenhyphenFRgVlmOGhWlts9QvGWKwbhM71mBl8K-NMxTiMDm5AiEhQTcsQQBzyZdV-C67rzceeyO2vYHNA8Qj7g/s1600/%25D1%2584%25D0%25B4+30.png)
(спробуйте самостійно).
Тепер нам потрібно навчитись використовувати, ще деякі команди
color('red') - задати колір лінії. в дужках пишеться колір англійською мовою.
left(45) - поворот вліво на 45 градусів від
напрямку руху.
right(90) - поворот вправо на 90 градусів від напрямку руху.
right(90) - поворот вправо на 90 градусів від напрямку руху.
ПРИКЛАД:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizDJed5EyazVhnkhqf_ogaLpGqW8hnT42IphwiAl-EU6dBjQSdr6uIF4gfA7yj4koVfEOxDKR0XgRwdrqhtG0WeDAr9uO5pwA-vYa5MT0_Bpav2ISRzuAC150fRU0ixKf_nYRvP_nJqhY/s1600/QIP+Shot+-+Screen+040.png)
Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70)
70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpEvkZKJGBwQRGHm8NGSCU1KgDSGtogDuoBpZuFYlp_MVFT-4wMqQQW2JF2Nisf_GXfwsFfmX9cpsXQc0E8zPZzIaOaXustTA6lXJ5qxRN8n84sO9g9zGptH18hjIOxp-VgNCZbbtii3g/s1600/QIP+Shot+-+Screen+043.png)
Алгоритм:
підключити бібліотку "черепашка"
задати колір червоний
задати ширину 4 пікселя
намалювати коло радіусом 50
повернути ліворуч на 180 градусів
намалювати коло радіусом 50
Завдання №2
Написати програму, яка малює два квадрата.
Подивіться, що буде, якщо добавити shape("turtle") у другий рядок.
Написати програму, яка малює два квадрата.
Подивіться, що буде, якщо добавити shape("turtle") у другий рядок.
При підготовці використано матеріали сайту дистанційного навчання (вчитель Порхун А.О.)
Немає коментарів:
Дописати коментар