Перші графічні програми

Сьогодні ми дізнаємось, що таке модуль "черепашка" в Python.


В світі Python черепашкою називається об'єкт (виконавець команд), який нагадує звичайну черепаху, що повільно рухається, але виглядає як стрілочка(можна змінити на черепашку).
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.




Для початку давайте відкриємо середовище IDLE Python 3.4



та натиснемо File -> New File





! ПОТРІБНО ВИВЧИТИ

Коли ми створили новий малюнок потрібно вказати, що ми хочемо використовувати модуль «черепаха», для цього імпортуємо його написавши:

from turtle import * 



fd() - служить для переміщення черепашки. Тобто, щоб намалювати лінію довжиною 30 пікселів, слід написати fd(30), де 30 - довжина лінїї в пікселях.

Пікселі - це точки (квадратики), з яких складаються зображення.














Зберігаємо файл





вибираємо розташування та назву файла



і запускаємо програму натиснувши клавішу f5.Результат повинен бути таким:



(спробуйте самостійно).


Тепер нам потрібно навчитись використовувати, ще деякі команди

color('red') - задати колір лінії. в дужках пишеться колір англійською мовою.
left(45) - поворот вліво на 45  градусів від напрямку руху.
right(90) - поворот вправо на 90 градусів від напрямку руху. 


ПРИКЛАД:

 





Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70) 
70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.





Завдання №1

Змінити програму так, щоб вона намалювала два кола.


Алгоритм:

підключити бібліотку "черепашка"
задати колір червоний
задати ширину 4 пікселя
намалювати коло радіусом 50
повернути ліворуч на 180 градусів
намалювати коло радіусом 50

Завдання №2

Написати програму, яка малює два квадрата.


Подивіться, що буде, якщо добавити  shape("turtle")  у другий рядок.

При підготовці використано матеріали сайту дистанційного навчання (вчитель Порхун А.О.)

Немає коментарів:

Дописати коментар