Малюємо по клітинках

Сьогодні пропоную трохи згадати молодшу школу. Пам'ятаєте, як ви малювали по клітинках?

Завдання 1.

Перед вам так званий графічний диктант. У диктанті є позначення, на скільки клітинок і у який бік потрібно рухатися від початкової точки, щоб отримати малюнок. Наприклад, кораблик.

Візьміть аркуш паперу у клітинку і намалюйте кораблик по клітинках. Намалювали?

А зараз давайте створимо програму на Phyton, яка малює такий кораблик. Приймемо, що 1 клітинка = 50 пікселів.
Ви повинні отримати приблизно такий результат:


Алгоритм:


  1. Підключити модуль Черепашка.
  2. Підняти перо.
  3. Перейти у точку з координатами (-150,-120).
  4. Установити товщину лінії 5 пікселів.
  5. Установити колір синій.
  6. Опустити перо.
  7. Використовуючи команди left, right, forward, намалювати кораблик.
Продемонструвати результат учителю.

Завдання 2.


Намалюйте по клітинках собаку.


Ви повинні отримати приблизно такий результат:


Алгоритм:

  1. Підключити модуль Черепашка.
  2. Підняти перо.
  3. Перейти у точку з координатами (-70,-200).
  4. Установити товщину лінії 5 пікселів.
  5. Установити колір червоний.
  6. Опустити перо.
  7. Використовуючи команди left, right, forward, намалювати собаку.
Продемонструвати результат учителю.







Немає коментарів:

Дописати коментар