Завдання 1.
Намалюйте рівносторонній трикутник, довжина сторони 100 пікселів, колір лінії - оранжевий, товщина лінії 4 пікселі.
У програмі обов'язково використайте цикл while.
Підказка: кут повороту буде 120 градусів (360/3=120)
Ви отримаєте такий результат:
Завдання 2.
Змінимо попередню програму таким чином, щоб вона малювала квітку із 10 трикутників, як на відео:
Підказки: скільки трикутників використано для малювання квітки? 10. Це і буде кількість повторів у циклі (while).
Тобто програма спочатку має намалювати один трикутник, а потім черепашка повинна повернутися на деякий кут і ще раз намалювати такий самий трикутник, потім знов повернутися на певний кут і знову намалювати трикутник...і так 10 разів.
Залишається дізнатися, на який кут повертати щоразу.
Повне коло = 360 градусів. Кількість трикутників = 10. Отже, 360 ділимо на 10 і отримуємо кут 36 градусів.
Завдання 3.
Давайте намалюємо сходинки. Початок має бути у точці з координатами (-200,-200), товщина лінії 4 пікселі, колір - морської хвилі (задамо колір у форматі RGB), усього 20 сходинок.
Результат має бути таким:
Алгоритм:
- Підключити бібліотеку turtle.
- Підняти перо.
- Переміститись у точку з координатами (-200,-200).
- Задати товщину лінії 4.
- Задати колір малювання. У форматі RGB для кольору морської хвилі це робиться таким чином: color(0,1,1).
- Опустити перо.
- Присвоїти змінній i значення 1 (змінна i буде "лічильником" циклу, тобто рахуватиме кількість намальованих сходинок).
- Ввести умову припинення циклу. Так як кількість сходинок 20, то умова буде i<=20
- Написати тіло циклу: переміститись на 20 пікселів, повернути наліво на 90 градусів, переміститись на 20 пікселів, повернути направо на 90 градусів. Збільшити значення змінної i на 1 (тобто, i=i+1).
Завдання 4.
Намалюємо квітку, що складається із 6 кіл радіусом 70 пікселів, колір лінії - жовтий, товщина - 3 пікселі. Ви повинні отримати такий результат:
Немає коментарів:
Дописати коментар