1. Команди Черепашки обмежені тим, що заклали в неї творці. Але як бути, якщо нам потрібно намалювати багато прямокутників?
Давайте створимо нову команду, яку назвемо sq (від слова square - квадрат):
Давайте створимо нову команду, яку назвемо sq (від слова square - квадрат):
from turtle import *
| |
def sq():
|
fd(100)
| |
rt(90)
|
fd(100)
| |
rt(90)
|
fd(100)
| |
rt(90)
|
fd(100)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
done()
Що сталося після запуску даної програми? Підказка: «нічого» - неправильна відповідь 😜
Правильна відповідь має звучати так:
Слова словами, але ж нічого не намальовано! І це правильно, адже команди малювати не було, а було пояснення нової команди "sq".
Щоб скористатися цією командою потрібно написати sq ().
Зверніть увагу на дужки: без дужок програма запуститься і не покаже помилок, однак намальовано нічого не буде.
Насправді def - це створення функції (інші назви: підпрограма, допоміжний алгоритм, процедура).
Давайте перепишемо наш код просто додамо в кінці sq():
2. Тепер давайте намалюємо два прямокутника поруч, на відстані 50 пікселів.
Для краси додамо заливку кольором:
|
Немає коментарів:
Дописати коментар