Основи Python #1

Перші програми ми будемо створювати за допомогою спеціального графічного модуля черепахи (черепашка). Цей модуль створено для початківців, щоб вивчати програмування. З його допомогою можна малювати різні фігури.

Проста програма: підключити модуль Черепашка та показати вікно:

from turtle import *
done()

Намалюємо лінію:

from turtle import *
fd(100)

done()


fd (100) це теж саме, що і forward (100) - команда Черепашці рухатися вперед на 100 кроків. В результаті повинна вийде пряма лінія.

from turtle import *
right(90)

fd(100)
done()


Що сталося? Чому малюнок саме такий?
Ще одна програма:

from turtle import *
fd(100)

right(90)
fd(100)

done()


Для того, щоб переміщуватися, не залишаючи сліду, черепашці потрібно підняти перо командою up().

from turtle import *
fd(50)

up()
fd(20)

down()
fd(50)

done()

______________________________________________________


Задачі



1. Намалювати пряму лінію горизонтально.
2. Намалювати дві паралельні лінії горизонтально.


Алгоритм:

  1. Підключити бібліотеку черепаха.
  2. Намалювати першу лінію.
  3. Підняти перо командою up().
  4. Повернути праворуч на 90 градусів.
  5. Дати команду "Рухатись вперед на 10 кроків".
  6. Повернути праворуч на 90 градусів.
  7. Опустити перо командою down().

3. Намалювати пунктирну лінію (три штриха).



4. Намалювати квадрат.
5. Намалювати прямокутник.

6. Намалювати зигзаг (90 градусів).

                                  

7. Намалювати зигзаг як у знака «небезпечні повороти».
                                      
8. Намалювати хрест.

9. Намалювати трикутник.

10. Намалювати коло, для цього потрібно використати команду circle(r), де r - радіус кола.

Немає коментарів:

Дописати коментар