Перші програми ми будемо створювати за допомогою спеціального графічного модуля черепахи (черепашка). Цей модуль створено для початківців, щоб вивчати програмування. З його допомогою можна малювати різні фігури.
Проста програма: підключити модуль Черепашка та показати вікно:
from turtle import *
done()
Намалюємо лінію:
from turtle import *
fd(100)
done()
fd (100) це теж саме, що і forward (100) - команда Черепашці рухатися вперед на 100 кроків. В результаті повинна вийде пряма лінія.
from turtle import *
right(90)
fd(100)
done()
Що сталося? Чому малюнок саме такий?
Ще одна програма:
from turtle import *
fd(100)
right(90)
fd(100)
done()
Для того, щоб переміщуватися, не залишаючи сліду, черепашці потрібно підняти перо командою up().
from turtle import *
fd(50)
up()
fd(20)
down()
fd(50)
done()
______________________________________________________
1. Намалювати пряму лінію горизонтально.
2. Намалювати дві паралельні лінії горизонтально.
Алгоритм:
3. Намалювати пунктирну лінію (три штриха).
Проста програма: підключити модуль Черепашка та показати вікно:
from turtle import *
done()
Намалюємо лінію:
from turtle import *
fd(100)
done()
fd (100) це теж саме, що і forward (100) - команда Черепашці рухатися вперед на 100 кроків. В результаті повинна вийде пряма лінія.
from turtle import *
right(90)
fd(100)
done()
Що сталося? Чому малюнок саме такий?
Ще одна програма:
from turtle import *
fd(100)
right(90)
fd(100)
done()
Для того, щоб переміщуватися, не залишаючи сліду, черепашці потрібно підняти перо командою up().
from turtle import *
fd(50)
up()
fd(20)
down()
fd(50)
done()
______________________________________________________
Задачі
2. Намалювати дві паралельні лінії горизонтально.
Алгоритм:
- Підключити бібліотеку черепаха.
- Намалювати першу лінію.
- Підняти перо командою up().
- Повернути праворуч на 90 градусів.
- Дати команду "Рухатись вперед на 10 кроків".
- Повернути праворуч на 90 градусів.
- Опустити перо командою down().
3. Намалювати пунктирну лінію (три штриха).
Немає коментарів:
Дописати коментар