Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

Перевірка домашнього завдання.


Виконайте інтерактивну вправу 1:


Виконайте інтерактивну вправу 2:

Перегляньте презентацію:


 


Працюємо у Python.

(пригадуємо тему "Мова програмування Python" і вивчене у 6-му класі).

1. Давайте змоделюємо рух черепашки (колір і товщину обирайте самостійно):

  • по квадрату зі стороною 50 пікселів
  • по колу радіусом 70 пікселів
  • по "вісімці", верхнє коло радіусом 50 пікселів, нижнє коло - радіусом 70 пікселів
  • підказки знаходяться тут.
2. Змоделюємо більш складний рух черепашки:
  • по сходинках , висота кожної сходинки - 20 пікселів, ширина - 20 пікселів

(пригадуємо тему "Мова програмування Python" і вивчене у 6-му класі).

3*. Створимо модель монітора, наприклад, таку, хоча можна й іншу)


Похожее изображение

Або створимо модель ноутбука:

Картинки по запросу ноутбук простой вектор


Домашнє завдання: 

перегляньте відео моделювання руху на перехресті, вивчіть визначення з презентації.





Немає коментарів:

Дописати коментар