Сьогодні пропоную трохи згадати молодшу школу. Пам'ятаєте, як ви малювали по клітинках?
Візьміть аркуш паперу у клітинку і намалюйте кораблик по клітинках. Намалювали?
А зараз давайте створимо програму на Phyton, яка малює такий кораблик. Приймемо, що 1 клітинка = 50 пікселів.
Ви повинні отримати приблизно такий результат:
Алгоритм:
Намалюйте по клітинках собаку.
Ви повинні отримати приблизно такий результат:
Алгоритм:
Завдання 1.
Перед вам так званий графічний диктант. У диктанті є позначення, на скільки клітинок і у який бік потрібно рухатися від початкової точки, щоб отримати малюнок. Наприклад, кораблик.Візьміть аркуш паперу у клітинку і намалюйте кораблик по клітинках. Намалювали?
А зараз давайте створимо програму на Phyton, яка малює такий кораблик. Приймемо, що 1 клітинка = 50 пікселів.
Ви повинні отримати приблизно такий результат:
Алгоритм:
- Підключити модуль Черепашка.
- Підняти перо.
- Перейти у точку з координатами (-150,-120).
- Установити товщину лінії 5 пікселів.
- Установити колір синій.
- Опустити перо.
- Використовуючи команди left, right, forward, намалювати кораблик.
Завдання 2.
Намалюйте по клітинках собаку.
Ви повинні отримати приблизно такий результат:
Алгоритм:
- Підключити модуль Черепашка.
- Підняти перо.
- Перейти у точку з координатами (-70,-200).
- Установити товщину лінії 5 пікселів.
- Установити колір червоний.
- Опустити перо.
- Використовуючи команди left, right, forward, намалювати собаку.
Продемонструвати результат учителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар